Mamy znaleźć pracę dla Ciebie?
Zostaw nam swoje CV
Powrót do listy ogłoszeń
- dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom;
- bezpośrednia obsługa oraz komunikacja mailowa i telefoniczna z Klientami;
- sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządzania procesem obsługi Klientów;
- wsparcie procesu sprzedaży.
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- dobra organizacja pracy, sumienność;
- odporność na stres;
- silne zorientowanie na realizację celów;
- wysoka kultura osobista.
- umowa zlecenie;
- praca stacjonarna w siedzibie biura;
- 8 godzinny dzień pracy; 8:00 - 16:00;
- niezbędne narzędzia pracy;
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży;
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole;
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.)
Kontakt: 883 088 319 lub enea@fallwork.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Aplikuj
PRACOWNIK DS. WSPARCIA OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Ważne do:2023-10-18
Nr ref.:Mw//04-18.09
Region:Lubuskie
Miasto: ZIELONA GÓRA
Certyfikat Agencji Zatrudnienia: 6231
Zakres obowiązków:
- wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji i wniosków;- dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom;
- bezpośrednia obsługa oraz komunikacja mailowa i telefoniczna z Klientami;
- sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządzania procesem obsługi Klientów;
- wsparcie procesu sprzedaży.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe;- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- dobra organizacja pracy, sumienność;
- odporność na stres;
- silne zorientowanie na realizację celów;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stawka godzinowa w wysokości 23,50 zł brutto;- umowa zlecenie;
- praca stacjonarna w siedzibie biura;
- 8 godzinny dzień pracy; 8:00 - 16:00;
- niezbędne narzędzia pracy;
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży;
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole;
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.)
Kontakt: 883 088 319 lub enea@fallwork.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Kategorie:
- Administracja Państwowa
- Administracja biurowa
- Inne
- Obsługa klienta; Call Center
Typ:
- Praca tymczasowa
- Praca stała
- Pilnie poszukujemy