Mamy znaleźć pracę dla Ciebie?
Zostaw nam swoje CV
Powrót do listy ogłoszeń
- wystawianie faktur, duplikatów faktur oraz korygowanie bieżących rozliczeń
- przygotowywanie umów
- proces wsparcia sprzedaży
- przetwarzanie i archiwizacja dokumentów
- wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami
- rejestracja wpłat
- sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządzania procesem obsługi Klientów
- modyfikacja danych Klienta z tytułu realizacji umowy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- dobra organizacja pracy, sumienność
- odporność na stres
- silne zorientowanie na realizację celów
- wysoka kultura osobista
- umowa zlecenie
- praca stacjonarna w siedzibie biura
- 8 godzinny dzień pracy; 7:00 - 15:00 lub 8:00 - 16:00
- niezbędne narzędzia pracy
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.)
Kontakt: 883 088 319
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Aplikuj
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA
Ważne do:2022-06-18
Nr ref.:Mw//10-18.05
Region:Lubuskie
Miasto: GORZÓW WIELKOPOLSKI
Certyfikat Agencji Zatrudnienia: 6231
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wniosków) Klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami- wystawianie faktur, duplikatów faktur oraz korygowanie bieżących rozliczeń
- przygotowywanie umów
- proces wsparcia sprzedaży
- przetwarzanie i archiwizacja dokumentów
- wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami
- rejestracja wpłat
- sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządzania procesem obsługi Klientów
- modyfikacja danych Klienta z tytułu realizacji umowy
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- dobra organizacja pracy, sumienność
- odporność na stres
- silne zorientowanie na realizację celów
- wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- stawka godzinowa w wysokości 22,33 zł brutto- umowa zlecenie
- praca stacjonarna w siedzibie biura
- 8 godzinny dzień pracy; 7:00 - 15:00 lub 8:00 - 16:00
- niezbędne narzędzia pracy
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.)
Kontakt: 883 088 319
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Kategorie:
- Administracja biurowa
- Inne
Typ:
- Praca tymczasowa
- Praca stała
- Pilnie poszukujemy