Mamy znaleźć pracę dla Ciebie?
Zostaw nam swoje CV
Powrót do listy ogłoszeń
- obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca);
- szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów;
- przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji.
- bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów;
- dobra dykcja i wymowa;
- mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu.
- atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto;
- praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej podejmuje kierownik biura);
- system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny);
- możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych;
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży;
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole;
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.).
Kontakt: 883 088 319 lub enea@fallwork.pl
Przyjdź: ul. Piekary 26, Poznań
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Aplikuj
INFOLINIA - tylko połączenia przychodzące
Ważne do:2023-02-20
Nr ref.:MW/20.01/23
Region:Zachodniopomorskie
Miasto: SZCZECIN
Certyfikat Agencji Zatrudnienia: 6231
Zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przekazywania konkretnych informacji;- obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca);
- szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów;
- przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie;- bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów;
- dobra dykcja i wymowa;
- mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu.
Oferujemy:
- umowa zlecenie;- atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto;
- praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej podejmuje kierownik biura);
- system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny);
- możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych;
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży;
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole;
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.).
Kontakt: 883 088 319 lub enea@fallwork.pl
Przyjdź: ul. Piekary 26, Poznań
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Kategorie:
- Administracja Państwowa
- Administracja biurowa
Typ:
- Praca tymczasowa
- Praca stała
- Pilnie poszukujemy