Wynajem personelu w branży Call Center

Wiedząc, jak wymagająca jest praca w Call Center - stworzyliśmy zespół specjalistów, którzy zajmują się wyłącznie rekrutacją pracowników w tej branży. Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie, by zapewnić Państwu najlepsze rozwiązania oraz posiadamy zespół wykwalifikowanych, zaangażowanych i skutecznych pracowników, których wysiłek z pewnością przełoży się na biznesowe sukcesy Państwa firmy.

LEASING PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH W BRANŻY CALL CENTER – WIEMY, JAK ROBIĆ TO DOBRZE!

Agencja Pracy Tymczasowej FallWork specjalizuje się w leasingu pracowniczym. To usługa polegająca na rekrutacji pracowników tymczasowych, którzy zatrudniani są przez naszą agencję, a następnie delegowani do realizacji zadań w Państwa firmie. Mamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze projektów sprzedażowych, informacyjnych, windykacyjnych oraz przy przeprowadzaniu ankiet i wywiadów telefonicznych.

Dlaczego warto skorzystać z leasingu pracowników do obsługi Call Center?

Call Center to działy firmy, w których natężenie pracy zmienia się wyjątkowo szybko. W zależności od liczby realizowanych projektów, oferowanych promocji lub nowych usług - zapotrzebowanie na pracowników może zmieniać się nawet o kilkadziesiąt procent. Outsourcing pracowników pozwala szybko dopasować poziom zatrudnienia do bieżących potrzeb. Wynajem pracowników czasowych pozwala też odciążyć stały personel, który może skupić się na realizacji najważniejszych zadań.

Leasing pracowniczy – dlaczego warto współpracować z Agencją Pracy Tymczasowej FallWork?
  •   Dysponujemy rozbudowaną bazą pracowników tymczasowych specjalizujących się w telefonicznej obsłudze klienta, w tym osób biegle posługujących się językami obcymi
  •   Dzięki wielostopniowej rekrutacji wybieramy najlepszych pracowników do Państwa zespołu
  •   Gwarantujemy szybką rekrutację pracowników do dużych projektów
  •   Zapewniamy natychmiastowe zastępstwo za nieobecnego pracownika
  •   Oferujemy błyskawiczną rekrutację dodatkowych pracowników już w 12 godzin
  •   Przejmujemy pełną obsługę kadrowo-administracyjną pracowników czasowych w tym wypłaty wynagrodzeń, naliczanie należnych składek oraz ewidencję czasu pracy
  •   Oferujemy prosty system rozliczeń projektów w oparciu o fakturę VAT
  •   Prowadzimy szkolenia dla nowych pracowników, w tym szkolenia BHP oraz zapewniamy badania lekarskie
  •   Oferujemy Państwu całodobowy kontakt z koordynatorem projektu
Kogo rekrutujemy?

Wiemy, że sukces firmy tworzą odpowiednio dobrani pracownicy. Dlatego opracowaliśmy wielostopniowy system rekrutacji pracowników Call Center. Dzięki temu potrafimy wyłonić kandydatów posiadających nie tylko odpowiedni zakres wiedzy i umiejętności, ale też predyspozycje osobowościowe do pracy w telefonicznej obsłudze klienta.

Pracowników do obsługi Call Center poszukujemy wykorzystując rozbudowaną sieć kontaktów z uczelniami, publikując ogłoszenia na portalach współpracujących , a także instytucjami takimi jak biura karier. Rekrutujemy zarówno studentów, jak i absolwentów, w tym kandydatów posiadających specjalistyczną wiedzę i znajomość języków obcych.

W zależności od Państwa potrzeb i oczekiwań rekrutujemy pracowników na następujące stanowiska :

  •   Konsultant infolinii sprzedażowej
  •   Konsultant infolinii informacyjnej
  •   Konsultant infolinii przychodzącej
  •   Konsultant infolinii help desk
  •   Konsultant telefoniczny w języku obcym
  •   Konsultant do umawiania spotkań
  •   Ankieter
  •   Windykator telefoniczny

Jak przebiega proces rekrutacji?

Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych do telefonicznej obsługi klienta jest wieloetapowa.

Etap I – wywiad telefoniczny

Wstępna rozmowa pozwala określić dykcję oraz barwę głosu kandydata, a także płynność i kulturę wypowiedzi. Podczas wywiadu weryfikujemy też doświadczenie zawodowe kandydata, a także jego dyspozycyjność i oczekiwania finansowe.

Etap II – test praktycznych umiejętności

Weryfikując praktyczne umiejętności kandydatów na konsultantów telefonicznych, wykorzystujemy symulacje i scenki sytuacyjne. Dzięki temu możemy sprawdzić np. znajomość technik sprzedażowych i umiejętność ich zastosowania. Ponadto symulacje pokazują poziom takich cech jak kreatywność czy determinacja, a także są praktycznym sprawdzianem umiejętności odnalezienia się w sytuacjach trudnych i stresowych.

Etap III – testy merytoryczne

W zależności od realizowanego projektu przeprowadzamy testy merytoryczne. Kandydaci na konsultantów udzielających pomocy technicznej muszą wykazać się wiedzą przedmiotową. U ankieterów sprawdzamy znajomość technik badawczych. Na tym etapie weryfikujemy także znajomość języków obcych.

Etap IV – testy zdolności intelektualnych i kompetencji

Na tym etapie badamy werbalne zdolności kandydatów, a także ich zdolność do zapamiętywania i przekazywania informacji. Testy pozwalają też sprawdzić poziom takich cech jak umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, zdolności przywódcze (ważne w rekrutacji liderów zespołów), orientacja na klienta, odporność na stres.

Rozbudowany proces selekcji i rekrutacji to gwarancja, że do Państwa zespołu trafią wyłącznie pracownicy, którzy sprawdzą się na stanowisku i będą z zaangażowaniem wykonywać swoje obowiązki.